Strejk strejk strejk

Yes då har franska tågförarna för andra gången sen jag kom hit tagit sig för sin favoritsyssla: strejka. Tog mig dock relativt smidigt till jobbet idag, hem var det värre. Satt fast en halvtimma på en fullproppat tåg 500 min stationen utan att komma någonstans då det var kaos på tåget på perrongen, jag blir så trött.
Men ett strejk-inlägg är dock en obligatorisk del av en fransk reseblogg så här kom det :P

Såhär såg det ut på Gare de l'Est idag


Annars har dagen varit bra, full fart och jag får verkligen träna på min förmåga att hålla "många bollar i luften". Svårt och tar på krafterna, men när allt går ihop är det roligt :)

Arbetskadad som man är tycker jag ni ska gå in på www.volvofmx.com och kolla in förhandspremiären av vår nya lastbil =) Sätt på ljudet, men inte för högt..

Nu ljuter jag av konståkningsvm på svtplay, var så besviken att jag inte kunde se något av OS då sändningarna var begränsade till Sverige, men nu så =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0