waterloo

kom precis hem från en tripp till Waterloo där jag fikat med familjen C och lämnat tillbaka alla sängkläder och kuddar jag lånat av dem under terminen. Där ute har man det bra, rent och snyggt och ordning är det. Jag förstår att man trivs där!

Annars har jag verkligen ingenting nytt att berätta, jag går till skolan på morgonen, pluggar, äter baguetter, dricker min petit latte, pluggar mer, kollar på nån rolig you-tube film med tjejerna och skrattar lite, pluggar mer, och går hem på kvällen, sover. så kul är det :P

och ränkar dagarna gör jag.
6 dagar till Halmstad.
9 dagar till Paris.

O för övrigt går jag inte på Växjö Universitet längre utan på:
Växjö Universitet och Kalmar Högskola har slagit ihop sig och bildat LinnéUniversitetet.

nu blir det tillbaka till böckerna en stund!
snart är jag fri.

kramar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var FANTASTISKT roligt att prata med dig häromdagen! :) Det gör vi om!

2010-01-15 @ 21:07:39
URL: http://wappadou.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Kämpa på! Förstår att det måste kännas jätteskönt när du snart är klar! Jag håller som bäst på att få ihop kursvalen jag. Är glad att jag följde ditt råd att ha lite koll från början och börja gå på föreläsningar med en gång. För här är det ingen som väntar på Erasmusstudenterna inte. Bara att ta tag i sakerna själv...lite jobbigt, men det börjar ordna sig nu! Trivs jättebra med mitt boende. Så skönt att ha ett eget krypin, även om det är kul att ha folk runt omkring sig också. Blir en del häng på universitets residensen! Ha det så bra i Halmstad om vi inte hörs innan och lycka till med flytten till Paris! à bientôt, puss!

2010-01-15 @ 22:49:03
URL: http://jsomijennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0