silhouette

På middagen i fredags fanns det även en silhouette-konstnär som klippte min silhouette i papper. Det var otroligt imponerande hur snabbt och lätt det gick och vilka små små detaljer som ögonfransar han fick till på bara någon minut. Här är resultatet:
Kan intyga att min frisyr såg exakt ut så, och visst har han fått till min lite böjda näsa =) Annars vet jag inte om det är så likt mig...vad tycker ni?....



Idag på jobbet blev det champagne innan lunchen! Varför fick jag inte riktigt klart för mig, men de tyckte tydligen att det skulle firas att några på kontoret bytt rum... knäppa men härliga är dom!!

Avslutade även min WebInformationManager utbildning idag, så från och med imorgon blir det full fart med förberedelserna inför en uppdatering av hemsidan för volvotrucksfrance. De ger mig så mycket ansvar! I like it!!

Jenny och Jennifer: Tack för pepp, ni är för härliga :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Cool silhoutte tycker jag! Åh, vad roligt du verkar ha på praktiken, kul! Jag blir lite avis. Ang. eventuell sen natt framför herrarnas final i konståkning så är det lugnt! Haha. Det är klart att du ska kolla. Vi kanske sitter uppe med dig, bon... on verra! :D Nästan bara en vecka kvar nu, yay! puss

2010-02-10 @ 22:59:35
URL: http://jsomijennifer.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker att du (?) ser ut som en liten skolflicka! Fast man kanske ser ut som en liten skolflicka i siluett? Vad vet jag... Har du kollat helgen jag funderade på att boka? Jag har helt seriöst Paris-abstinens.

Vi håller iaf på att läsa EU-rätt och internationell privaträtt, det är riktigt intressant, snart så kan jag flytta till Bryssel på riktigt!

Bisous!

2010-02-11 @ 20:30:53
Postat av: Mamma

Hej min vän!

Herrarnas fria mitt i natten?!! Quelle catastrophe!OS borde alltid ligga i Europa! Jag hade tänkt vara ledig på fredagen men måste vara på jobbet, och då kan jag ju inte vara uppe hela natten...

Jag kollade länken till VolvoTrucksFrance, men där står ju bara om en massa lastbilar, inget om Josefine Sjoberg. Ändra på det!

Puss från din mor.

2010-02-12 @ 08:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0