Alla Hjärtans Dag-besök

I helgen har mitt hjärta varit här och hälsat på. Det har varit jättemysigt, doch var han hysteriskt förkyld vilket var lite synd! I lördags var det till råga på förkylningen otroligt kallt i Paris, så vi gled mest från restaurang, till museum, till fik, till affär, till fik, = inomhussaker för att hålla värmen. Det blev Musée d'Orsay för första gången för oss båda. Har ju tänkt försöka hinna med lite "måsten" i Paris under den här våren, som jag inte gjort innan. Så nu kan jag bocka av museet från listan. En av höjdpunkten på museet tyckte jag var Impressionisterna och Monets tavlor som jag (och min mor) alltid haft lite förkärlek för.

Kommer lite kort på detta en annan dag, nu måste det sovas. Men här är ett kort på mig och min G :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0