skitdag..

- min belgiska telefon är stulen
- mina kurser idag var alla dubbelbokade så det slutade med att jag inte kunde gå på en enda
- skrivit ett svårt franskatest
- flyttat sjukt tunga väskor från Waterloo till min nya lägenhet
...som kommer bli jättebra, men just nu kan jag inte bo i mitt rum för sängen kommer imorgon och där är nymålat, så sover i ett annat rum just nu....som för tillfället inte har någon madrass i sängen, klockan är 22.50, min hyresvärd var här och berättade att jag ska få en madrass innan 24, hoppas det blir så...
- Mina lägenhetskamrater (som iförsig verkar jättetrevliga) har förfest och jag vill mest ha det lungt
- Gustav lät trött och uppgiven på telefon, vill åka hem och krama om honom!

Internet funkar iallfall, thank good.
det blir nog bättre, oroa er inte
utmaningar ska väl vara bra..för att lära sig...nått.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

2009-09-16 @ 08:44:29
Postat av: Jennifer

(Hoppsan, råkade skicka ett helt tomt inlägg!) Nämen ajdå, det där lät inget bra! Hoppas det har ordnat upp sig nu?! Vissa dagar är jobbiga, men det är bara att kämpa. Kommer ordna sig och bli jättebra ska du se! Besancon var det jag skulle till i oktober! Vi åker dit den 3:e, så då kommer jag alltså inte vara i Halmstad tyvärr. Ska bli jättespännande! Hoppas vi ses snart iallafall! Saknar dig, stora kramar

2009-09-16 @ 08:49:23
URL: http://jsomijennifer.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Tok.

Simon har införskaffat en ny dator med mick och kamera och hela fadderullan! Så nu kan vi tjöta! Kan du ikväll? Jag vet inte riktigt hur det funkar, jag kanske testar att ringa dig på mobilen först för att reda ut det...

2009-09-16 @ 15:52:26
URL: http://wappadou.blogspot.com/
Postat av: Emma

Det blir bättre! Kom ihåg hur du peppade mig när jag var i Dusseldorf genom resedagbokskommentarer, det hjälpte, mycket! Jag tror på dig iaf. Puss

2009-09-16 @ 19:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0