problem solved.. I think!

Tjohoo!
Jag tror att jag precis lyckades lösa mina problem med att få ihop ett fungerande schema med alla mina kursval! (peppar peppar, för de tycker om att ändra redan satta tider för kurserna). Tänk om det kan vara så bra att jag löst det! Jag ska njuta av den infunna lättnaden så länge det bara går!

Bjuder på en bild på min finfina lunch à la pasta/lax/grönsallad jag åt till lunch, tyckte den blev så fin =)



Nu ska jag göra franskaläxan! (första gången sedan gymnasiet jag har läxa tror jag!) Det ges inte riktigt lika mycket tilltro till elevens egna förmåga att ta tag i saker här verkar det som.

Kram från en lättad
 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad skönt att det verkar lösa sig! Vad blir det för spännande kurser nu då? kram!!

2009-09-23 @ 18:17:14
URL: http://jsomijennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0