Regnet det bara öser ner...

...men det gör inget för jag har inte behövt gå ut idag! Då är regn som bäst! När man får sitta och titta på det istället för att traska runt i det.

Bra dag idag, har äntligen fått städat lite i min lilla lägenhet. Och fixat med kurserna, Martin i Växjö har gett mig klartecken till alla kurser, så efter ett ok från en lärare och ett från studievägledaren imorgon är det äntligen klart!!
Och möte i paris är inbokat, spännande.

Här kommer lite bilder från lägenheten/studentrumet:


Mitt kontor, där jag sitter just nu

Mitt sovloft, nyrenoverat och fint! Fast sängen är lite väl hård.


"Lägenheten" består av två rum: kontoret och ett rum till där trappan upp till loftet är, och även min garderob och mitt handfat, på loftet är däremot väggen mellan de två rummen bortagen, så det blir lite mer yta, här står jag på loftet och tittar ner på kontoret.


Om det inte är stjärnklar himmel ser jag stjärnor ändå, hyresgästen innan mig som målat på fönstret.


Min fantastiska utsikt!!






Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, vad mysigt ditt rum ser ut! Och vad skönt att det verkar lösa sig med kurserna. Jag har det kanon i Besançon, känns så himla roligt att få prata lite franska igen. Jag ska faktiskt till Paris! Vi avslutar där, så kommer vara där 28-31 oktober. Har du vägarna förbi då kanske? puss!

2009-10-07 @ 20:16:41
URL: http://jsomijennifer.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad fint!! Sett någon Brysselkändis än som kan vara bra att nätverka med? Puss

2009-10-07 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0