Praktikplats fixad!!

...och inte varsomhelst, utan på Volvo Lastvagnars kontor i Paris!!
Jag var i Paris igår över dagen och pratade ihop mig med min blivade praktik-mentor. Exakta arbetsuppgifter vet jag inte ännu men det kommer bli en blandning av administrativa saker på flera olika avdelningar som har hand om bl.a marketing och events, press, juridik och annat. Och det är franska som gäller på kontoret så här ska affärsfranskan nötas in ordentligt! Börjar den 25 januari. Längtar!

Och sen att det blev Paris, SOM jag har längtat efter att åka tillbaka! Bryssel i all ära, men det är något speciellt med Paris. Och Rebecca kommer också bo där, och en gammal jobbarkompis från Disneyjobbet! Tror du det kan bli bättre?

Efter mötet hade jag en härlig dag på stan. 17 grader varmt, solsken och fina platser. Bra dag helt enkelt.
Jag är fortfarande helt slut efter detta äventyr så nu ska det sovas. Men först några bilder från dagen i paris:

Njuter av Paris från fina Pont des Arts:


Franska flaggan och louvren:


Fint fint skyltfönster:


Intervjukläder på:


Vem kommer och hälsar på mig i Paris? =)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill! Jag vill!

2009-10-22 @ 07:19:23
URL: http://wappadou.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

Jag kommer och hälsar på! Lätt! :D

2009-10-22 @ 18:20:36
URL: http://jsomijennifer.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag´, jag o jag kommer! O glömde jag säga att jag kommer o hälsar på??? :D

2009-10-22 @ 21:06:58
Postat av: Christine

Grattis till praktikplatsen! Det låter underbart med Paris.

2009-10-23 @ 23:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0