Housewarming party ikväll...

...och jag är lite orolig, det är 40 st som tackat ja på facebookinbjudan redan, och nog fler som tänkt att komma. Och vårat hus är verkligen inte så stort... varför va dom tvugna att bjuda halva campus? usch. men jag hoppas det blir kul..

hade föreläsning 8-10 idag, och nu sitter jag hemma och samlar kraft för att läsa mer.
Är glad över att vara i Bryssel nu; hemma snöar det tydligen, och hos mina vänner i södra Frankrike är värmen i huset så dålig att de fryser inomhus. Här är det lite mulet, men värmen funkar och tur är väl det =)

Har precis insett att alla höghusen jag ser från mitt fönster, det är ju EU byggnaderna. Vilket jag borde insett för länge sen även om jag fortfarande inte varit och kollat in byggnaderna ordentligt. Men med mitt dåliga lokalsinne har jag inte kopplat att mina fönster vätte åt det hållet. Men nu vet jag! Måste åka dit snart och kolla lite närmare!


kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0