Födelsedag!

Denna dag firades med skolgång 8-18. (!) Sen skulle jag ta bussen in till stan och äta på restaurang med några tjejer. Men, med trafikkaos och idiotiska bussar kom jag 1½ försent! Och lite smått irriterad. Men det släppte när vi hittade en mysig restaurang och beställde in ankbröst med rödvinssås och någon sorts potatiskreation. Mycket gott!

Igår efter skolan bestämde jag mig för att använda lite av mina födelsedagspengar, så det blev en efterlängtad shoppingrunda på stan. Köpte ett par svarta höststövlar, en tröja och ett halsband. Det var otroligt länge sedan jag gick på stan med vetskapen om att jag har pengar, och jag får spendera dem. Och jag njöt =)
Här är tröjan och halsbandet:


Uppföljning på översvämningen: till min stora glädje går duscharna att använda! Men stackars Estelle kan inte flytta in i sitt rum på ett tag då de måste bryta upp hennes golv, laga en vattenledning för regnvattnet, och lägga nytt golv! Men det kunde varit värre.

Emma och jennifer: Jag flyger till skavsta, och därför blir det ant. en helg hos G's kompis som pluggar i Uppsala. Sorry emma att de blev den helgen :P
Mattsson: Jag fick ditt sms, tackar :D



Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkar det som du hinner förbi mig en sväng?

2009-10-11 @ 10:49:55
URL: http://wappadou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0