"Du har ett kallt hjärta"...

... sa en italienare till mig på festen igår!! Helt oprovocerat! Han förstod att jag var svensk och sa då att en italiensk person och en svensk aldrig skulle förstå varandra för att vi i Sverige har kalla hjärtan och italienarna har varma... ok sa jag lite snopet och gick därifrån.

Festen gick bra igår men det var hysteriskt mycket folk, hur många vet jag inte men jag skulle uppskatta det till mellan 60-80 pers! I köket står nu över 50 st tomma vin och spritflaskor som vi får traska iväg med sen när någon orkar ta tag i det. puh.

Nu blir det lite plugg och fix här hemma, och sen ikväll blir det förhoppningsvis en drinkkväll med tjejerna på något civiliserat ställe =)

oh, måste bara visa: jag och någon som heter charlotte har en egen metro-station i Bryssel:



à bientôt,



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror du har en varmt hjärta som en chèvre-chaud och med ett tjockt lager choklad runtomkring.

Men det är ju bra var jag tror.

2009-10-17 @ 15:46:40
URL: http://wappadou.blogspot.com/
Postat av: josefine

haha tack jenny! jag hoppas det är så =)

2009-10-17 @ 17:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0