Lissabonfördraget påskrivet...

... och vem var på plats utanför toppmötet för att styra upp förhandlingarna mellan Reinfeldt och Klaus om inte:


Jag!
Sen kan man ju iförsig ifrågasätta hur stor roll min närvaro spelade här... :P
Eftersom jag faktiskt inte var inne på mötet utan utanför...som en EU-groopie..
men jag såg faktiskt Angela Merkel... det tyckte iallfall jag var lite märkvärdigt... =)

Den här bilden tillägnar jag Emma, vars ambition är att styra arbetet i denna byggnad någon gång i framtiden, komissionen. Jag hejar på dig Emma!


Och den här bilden är den enda jag har från helgen hemma (förutom en på vår nya gps :P)
Gustav visar sin bästa blasé min:


Varit en lång och ansträngade dag, därför blev det bara bilder,
god natt,


Kommentarer
Postat av: Emma

Wohoo!!! Där kommer jag att jobba, jag ska ha kontoret högst upp och med finast utsikt, dvs. utsikt över världen o alla dess möjligheter! :D

2009-11-06 @ 10:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0