Blogg-paus slut!

Har fortfarande allt för mycket att göra i skolan för att skriva, så resterande tid här nere kommer jag inte skriva så mycket, lite då och då kanske =)
Tänkte mest länka till en artikel på DN http://www.dn.se/fordjupning/europa2009/trafikkaos-vardag-bryssel-toppmote-1.997693 som handlar om Bryssel och hur galet allt är här nere när det är mötes-dags, som idag när det är toppmöte om nya EU-"presidenten"! Känns ganska fräckt ändå att jag att mitt i all denna EU-röra och hör helikoptrarna flyga runt EU-byggnaderna från mitt fönster!

Just nu har jag finne-Tiina här på besök, förra veckan var det Mattsson och nästa Gustav. Så här får all tid planeras  noga så jag hinner plugga också!

Till min glädje har nu alla mina tre närmaste goa flickor från Växjö också fått praktikplatser, riktigt bra sådana också, känns riktigt kul och vi är nog alla väldigt nöjda med att vara ett steg närmare yrkeslivet!

Nu ska jag umgås lite med Tiina innan hon åker hem imorgon!
Bilder kommer en annan dag.
Kramar från


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Hörde från Rebecca att du med känner stressen över studierna och ångesten inför tentaveckan i januari... Vill att du ska veta att du är inte ensam, vi är åtminstone tre stycken här i Toulouse som känner precis som dig. Jag känner det väl lite mer än de andra två men jag intalar mig jag kommer fixa det och det kommer du med göra :)

Kramar!

2009-11-20 @ 13:46:48
Postat av: Jenny

Titta! Det är du: Här http://www.youtube.com/watch?v=pOj_QoSH6is&feature=player_embedded

2009-12-05 @ 01:28:58
URL: http://wappadou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0