4 dagar kvar...

...och nu börjar jag så smått bli nervös...
..och ledsen...och glad..och förväntansfull... och allt annat...

Idag har jag sagt hej då till min lilla skatt, Louise. Hon har varit hos mig i Halmstad i dagarna och hjälpt till med lite packning och sånt. Vi tog en tur till Tylösand, promenerade i stan och åt en jättegod middag à la Gustav. Så mysigt så. Kameran var såklart med och här kommer några av bilderna vi tog.








När Louise väl skulle åka och ingen av oss riktigt ville säga hej då, kom vi på att jag skulle följa med henne till Torekov istället. Där väntade mamma, mormor och morfar och vi gick ner till hamnen och åt skaldjur på Fiskarhuset. Idag på morgonen har vi stängt stugan för sommaren och nu är jag tillbaka i Halmstad för att packa och umgås med G de sista dagarna innan jag åker. Turen till Torekov blev en väldigt påtaglig men perfekt avslutning på sommaren och nu känns det verkligen att höstterminen är här, och med den; Bryssel!

Även i Torekov åkte kameran fram: 


Åkern brevid vår gata



Grannens katt hade fått kattungar. Här: Pelle, den underbart söta kattenungen utan svans (!!) som närapå fick åka med hem för jag inte kunde slita mig ifrån den.



Minde gulligt, men dock fräck på bild.

Jag har i princip inte börjat packa ännu så nu ska jag sätta fart!!









Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Tok!

Jag kommer sitta som klistrad här, så you better UPPDATERA nu! :)

Om du har fått ett flyttsms idag fr SI som är c/o Jerker A så är det vi...

2009-08-28 @ 16:37:14
URL: http://wappadou.blogspot.com
Postat av: Anna

Heeeej Bo!! Vad roligt att du bloggar så jag kan hålla mig uppdaterad om vad som händer i ditt liv =) yeeey! Ta hand om dig och hoppas du får en bra resa ner! Kramar!

2009-08-28 @ 18:36:19
URL: http://annaliljegren.blogg.se/
Postat av: tina

pourquoi ce en suèdois, je ne comprend rien ;-(

2009-08-29 @ 16:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0