3 dagar kvar...

...och packningen har åtminstonne påbörjats!

Som ett nytt och mycket välkommet tillskott till mina snart 28 kg packning är nu ett styck MINI-PC! Har länge gått och klurat på om jag skulle slå till och köpa mig en lätt och smidig liten dator. När jag tentapluggade till sommarkursen i engelska jag läst nu i ett tag lovade jag mig själv att om jag klarade tentan, skulle jag äntligen göra slag i saken och köpa datorn, och visst klarade jag tentan ;) Så här sitter jag nu och knappar på min 1,3 kg lätta Samsung NC10, den vita modellen. Mycket mycket nöjd!
                                             
Dagen har annars bestått av packning och städning, och nu på kvällen har jag och G bjudit mamma och pappa på middag för att säga hej då. Det bjöds på tapenadfyllt kycklingbröst med ugnsrostade rotfrukter och rödvinssås (G som lagade såklart). Det blev en jättetrevlig middag och ett härligt sätt att säga "hej då för ett tag" till mamma och pappa!

                                                                                                  Nu ska jag fortsätta leka med nya datorn!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är ju tydligt att ni ska bjuda oss på middag någon dag när du är hemma i Moder Svea! Fy vad smart av oss att sätta våra gottegris-klor i varsinna matlagande män! ;)



Jag saknar dig, din lilla paljett-tok!

2009-08-30 @ 09:11:56
URL: http://wappadou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0